نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مائورو ایکاردی به یوونتوس پیوست؟

مائورو ایکاردی به یوونتوس پیوست؟

 

انتشار فهرست 27 نفره یوونتوس برای حضور در تور آسیایی این باشگاه و لحاظ نشدن عدد 9 در میان شماره لباس‌های اعلام شده توسط این تیم، انتخاب مهاجم شماره 9 بانوی‌‎پیر در فصل آینده را حساس‌تر از هر لحظه دیگر دانست. حتی حضور گونزالو هیگواین صاحب سابق شماره 9 یووه نیز باعث نشده تا این شماره به او بازگردانده شود. به نظر می‌رسد معمای حضور نیمار و ایکاردی در یووه با همین مبهم باقی گذاشتن، وارد مرحله حساس‌تری شده است.

 

با اینکه خبرها از دیدار پدر نیمار و فابیو پاراتیچی در روزهای آتی حکایت می‌کنند اما یافته‌های خبرنگار Gazzetta نشان می‌دهد مائورو ایکاردی و واندا نارا سرانجام به صورت غیر رسمی با یوونتوس به توافق رسیده‌اند و این بازیکن با قراردادی 5 ساله به یووه خواهد پیوست. میزان دستمزد سالیانه مدنظر یووه برای این بازیکن نیز 8 میلیون یورو در سال به همراه پرداخت پاداش‌های ویژه خواهد بود. بیانکونری قصد دارد پس از چانه‌زنی و کاهش قیمت این مهاجم آرژانتینی، در ماه آینده میلادی (اوت) این انتقال را به صورت رسمی اعلام کند. به نظر می‌رسد عدم تحویل شماره 9 به بازیکنان یووه، نشانگر کنار گذاشتن این شماره برای مائورو ایکاردی باشد.

 

شماره 9 یوونتوس برای فصل آینده می‌تواند برای ایکاردی رزرو شده باشد، می‌تواند به نیمار برسد و حتی ممکن است یک هدیه غافلگیر کننده برای مویس کین در فصل آتی باشد.

 

گفتنی است، درخواست یووه برای انصراف واندا نارا از حضور در برنامه تیکی‌تاکا و اولتیماتوم او برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر موکلش، مهم‌ترین اخبار رسانه‌ها در خصوص مائورو ایکاردی در روزهای اخیر بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: